Organizatorem konkursu Złote Innowacje FMCG & Retail 2019 jest firma Fischer Trading Group Spółka z o.o.
– wydawca Ogólnopolskiego Miesięcznika „Hurt & Detal”.

 

Hurt & Detal, to ukazujący się od 2006 roku miesięcznik prasy handlowej, poruszający tematykę handlu oraz produktów rynku FMCG. Czasopismo ukazuje się w nakładzie 70.000 egz. i co miesiąc jest dostarczane do sklepów detalicznych o profilu spożywczo-przemysłowym, drogerii, sklepów monopolowych oraz do placówek handlu hurtowego na terenie całej Polski.

 

 


 

 

Food from Poland to anglojęzyczne czasopismo dedykowane profesjonalistom z branży FMCG. Wydawane jest od
2009 roku. Tytuł jest dostępny podczas prestiżowych wydarzeń oraz międzynarodowych targów branżowych takich jak: ISM i ANUGA w Kolonii, IFE w Londynie, PLMA w Amsterdamie, PRODEXPO w Moskwie, czy SIAL w Paryżu.

Pismo jest doskonałym przewodnikiem dla osób pragnących nawiązać lub poszerzyć kontakty z polskimi producentami z branży FMCG.

 


Zapraszamy na nasze pozostałe wydarzenia

Konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” jest jednym z najważniejszych – cyklicznych wydarzeń polskiej branży FMCG. „Złoty Paragon” – to wyróżnienie przyznawane przez właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski, a jednoczesnie czytelników miesięcznika Hurt & Detal.

Konkurs wyłania te produkty i usługi, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego Polsce i przynoszą Kupcom największe dochody. Produkty i usługi związane z rynkiem FMCG zgłaszane są do konkursu drogą elektroniczną poprzez specjalnie przygotowaną aplikację. Zgłoszenia są bezpłatne.

Konkurs przebiega pod nadzorem Instytutu Badawczego TNS Polska.

Akademia Trade Marketingu to jednodniowe seminarium, które zapewni jej uczestnikom dostęp do nowoczesnych rozwiązań w zakresie komunikacji i sprzedaży na poziomie retailu. Akademia odbywa się w formie warsztatów i stanowi kontynuację ubiegłorocznej Konferencji Trade Marketingu, która zgromadziła ponad 100 specjalistów z sektora FMCG i retailu.